کیف و کفش ارزان را از کجا بخریم؟ | ارزان‌ترین بازارهای تهران

کیف و کفش ارزان را از کجا بخریم؟ | ارزان‌ترین بازارهای تهران
۸۳ / ۱۰۰

گوشه وکنار تهران، مراکز خرید و بازارهای بسیاری وجود دارد، اما خریدکردن با افزایش قیمت‌ها و بودجۀ محدود کار دشواری است و به نظر می‌رسد این روزها خرید کالاهای اساسی مانند پوشاک بسیار کمتر شده است. دراین گزارش مکان و بازارهایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید باتوجه به جیبتان خرید ارزان و با کیفیتی داشته باشید.

به گزارش پوشانیک به نقل از همشهری آنلاین، اغلب بازار بزرگ تهران را به عنوان ارزان‌ترین مکان برای خرید می‌شناسند. به همین خاطر در هر ساعت از روز به این محدوده بروید جای برای سوزن انداختن نیست، اما در برخی از محله‌های تهران بازارهای کوچک و شناخته شده‌ای وجود دارد که می‌توان با مراجعه به آن خرید به صرفه‌تری داشته باشید.

خرید کیف و کفش ارزان   

خیابان فردوسی، فلکه اول و دوم صادقیه و خیابان صف (سپه سالار سابق) بورس و بازار کیف و کفش است و در این محدوده می‌توانید باتوجه به مبلغی که برای خرید کنار گذاشتید، کیف یا کفش مورد نظرتان را تهیه کنید. در این ۲خیابان همه نوع کفش از هر قیمتی وجود دارد. از کفش‌های رنگی بچگانه گرفته تا کفش دامادی و چرمی مخصوص پیرمردها! در برج گلدیس واقع در فلکه دوم صادقیه هم می‌توانید کیف و کفش‌های متنوع با قیمت مناسب پیدا کنید.

ارزان‌ترین بازارهای تهران / کیف، کفش و لوازم خانگی ارزان را از کجا بخریم؟

 ارزانترین محل برای خرید پوشاک

بازار کویتی‌های بازار بزرگ یکی از قدیمی‌ترین بازارهای خرید پوشاک اقتصادی است. از هر نوع لباسی با هر قیمت و سلیقه ای دراین بازار وجود دارد. همچنین با رفتن به خیابان «برلن» که بیشتر تولیدی‌های لباس در این محدوده فعالیت می‌کنند، می توانید بدون واسطه و باکمترین قیمت ممکن خرید به صرفه‌ای داشته باشید. از طرف دیگر در این سال‌های اخیر بازار عبدل‌آباد هم به مکان مناسبی برای خرید لباس‌ با قیمت مناسب تبدیل شده است.

یکی از رقیب‌های بزرگ بازار بزرگ، بازار نازی‌آباد است که دست کمی از بازار بزرگ ندارد. در این بازار می‌توانید بورس کاملی از لباس بچگانه و زنانه را بیابید. خیلی‌ها این بازار را رقیب بازارهای شمال شهر نیز می‌دانند و از نظر کیفیت از بازارهای شمال شهر دست کمی ندارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=12081

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: