پیشنهاد رنگ سال ۲۰۲۴

شرکت WGSN  طراحان و رنگ شناسان این شرکت به همکاری طراحان شرکت کلرو (coloro) پیشنهاد رنگ سال 2024 را مطرح کرده‌اند.
پیشنهاد رنگ سال 2024
۸۶ / ۱۰۰
پوشانیکبیش از ۲۰ سال است که در آستانه سال نو میلادی شرکت پنتون رنگ سال را به جهان معرفی می‌کند.

به گزارش پوشانیک به نقل از شرکت WGSN  طراحان و رنگ شناسان این شرکت به همکاری طراحان شرکت کلرو (coloro) پیشنهاد رنگ سال ۲۰۲۴ را مطرح کرده‌اند. این دو شرکت ترکیب رنگ دو میوه پرتقال و زردآلو را پیشنهاد دادند. ترکیب این دو رنگ انتقال دهنده درخشندگی و گرمی، به یاد آورنده ویتامین و آنتی اکسیدان برای مراقبت از پوست، رنگ مو، خوش بویی و شادی است. این رنگ هم در طراحی و تزئینات داخل خانه و هم در بیرون از خانه جذابیت‌های خود را دارد. در انتخاب نوع لباس چه لباس‌های رسمی و چه لباس‌های راحتی یک انتخاب هیجان برانگیز است.

%filename پیشنهاد رنگ سال 2024

بخوانید…..

رنگ سال را چگونه تعیین می کنند؟

هر ساله تعداد زیادی طرح و گرافیست منتظر هستند تا ببینند شرکت پَنتون چه رنگی را برای سال جدید معرفی می کند. آن ها بعد از بررسی تمام جوانب زندگی افراد جامعه و صنایع مختلف، تلاش خود را می کنند تا همه این زوایا را پوشش بدهند. در واقع رنگی که توسط این شرکت معرفی می شود نتیجه بررسی های مختلف و تلاش بی وقفه این گروه بزرگ است که فعالیت خود را از سال ۱۹۶۳ به صورت حرفه ای آغاز کرده.

این شرکت تمام استانداردهای خود را در دنیای دیجیتال و واقعی در نظر میگیرد تا کار طراحان دکور و لباس ساده تر شود. به همین خاطر در ماه های میلادی دسامبر برای انواع دکوراسیون ها، پارچه و لوازم آرایش و… رنگ مناسب سال آینده را با توجه به شرایط روانی حاکم بر جامعه انتخاب می کند

در آستانه سال نو میلادی شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۲۲ را به جهان معرفی کرد. سامانه رنگ شرکت آمریکایی که در نیوجرسی مستقر است و از اوایل دهه ۱۹۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده؛ رنگی کاملا متفاوت و جدید که در ذهن مخاطب گل پریوش را تداعی میکند، معرفی کرد

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=887

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: