نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت

نمایشگاه مد و لباس ایرانی در بجنورد گشایش یافت
۸۲ / ۱۰۰
   نمایشگاه مد و لباس ایرانی امروز(چهارشنبه) با مشارکت ۸۰ تولید کننده لباس زنانه طی آیینی با حضور شماری از مسوولان و هنرمندان در محل مجتمع داریوش بجنورد مرکز خراسان شمالی گشایش یافت.

به گزارش پوشانیک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حاشیه این آیین اظهار کرد: این نمایشگاه که یک رویداد بزرگ مد و لباس در استان به شمار می‌رود از امروز(۱۰ اسفندماه) سال جاری به مدت سه روز در محل هتل داریوش بجنورد برقرار است.

تقی صادقی با اشاره به اینکه در این رویداد ۸۰ تولید کننده و طراح لباس مطرح کشوری حضور دارند تصریح کرد: ۸۰ درصد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه شامل لباس های اجتماعی و حوزه عفیفانه است.

وی با بیان اینکه جذب نمایندگی برندهای معتبر در استان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است، گفت: ۱۵ نفر از طراحان صاحب سبک استان هم در این رویداد حضور دارند و از تجربیات نمایندگی های معتبر استفاده می کنند.

صادقی بیان کرد: علاوه بر ایجاد فضای نمایشگاهی، ارائه پوشاک ارزان و عفیفانه در زمینه آشنایی شهروندان با برندهای مطرح حوزه مد و لباس نیز فراهم است.

وی همچنین از برگزاری مسابقه طراحی لباس فرم مدارس و کارگاه آموزشی حوزه عفاف و حجاب با نگاه جهاد تبیین، به عنوان برنامه های جانبی این رویداد عنوان کرد.

تخفیف ۱۰ درصدی محصولات نمایشگاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه همه محصولات ارائه شده در نمایشگاه شامل تخفیف ۱۰درصدی است افزود: طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو به قیمت مناسب از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

صادقی تصریح کرد: اصلاح فرهنگ پوشش و تطابق آن با عرف و معیار جامعه، حمایت از طراحان لباس، حمایت از تولید ایرانی و باکیفیت و جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای اصیل ایرانی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه مد و لباس در سطح کشور است.

نمایشگاه مد و لباس اسلامی از صبح امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ برای بازدید عموم علاقه مندان در هتل داریوش فعال است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است.

ایرنا

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=10834

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: