کشف انبار ۱۰۰میلیارد ریالی پوشاک قاچاق در اصفهان

کشف انبار 100میلیارد ریالی پوشاک قاچاق در اصفهان
۸۳ / ۱۰۰
کشف انبار یکصد میلیاردی ریالی پوشاک قاچاق در اصفهان از جمله اخبار انتظامی روز شنبه این استان است.

به گزارش پوشانیک به نقل به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف یک محموله بزرگ پوشاک و پارچه قاچاق به ارزش یکصد میلیارد ریال خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با بهره‌گیری از بازار شب عید اقدام به انباشت مقدار قابل توجهی پوشاک و پارچه قاچاق کرده است و قصد دارد آنها را به بازار تزریق کند، این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: پس از چند روز کار اطلاعاتی، انبار کالای قاچاق در حاشیه کلانشهر اصفهان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی تیم‌های عملیاتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان از محل بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به کشف مقادیر زیادی پوشاک و پارچه خارجی قاچاق و فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی در این محل گفت: کارشناسان ارزش این محموله را یکصد میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص انبار مذکور نیز توسط ماموران پُلمب شد.

سردار هاشمی فر با بیان‌اینکه متهم این پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در باره امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت اقتصادی را به ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا با سرشماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و آدرس اینترنتی Aminemardom.police.ir ارائه کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=10999

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: