نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک ایتالیا (ایتما) خرداد ماه ۱۴۰۲

نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک ایتالیا (ایتما) 22 تا 28 خرداد ماه 1402
۸۱ / ۱۰۰
نمایشگاه نساجی و پوشاک ایتالیا ایتما (ITMA) از ۲۲ الی ۲۸خرداد ۱۴۰۲ در شهر میلان کشور ایتالیا برگزار می گردد.

به گزارش پوشانیک به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان یک هیات تجاری از ایران در این رویداد شرکت خواهد کرد.

نمایشگاه نساجی و پوشاک ایتالیا (ITMA) مهم ترین نمایشگاه منسوجات و ماشین آلات نساجی در اروپا از سال ١٩۵١ به شمار می آید. نمایشگاه نساجی بارسلون بسیار جامع و کامل است و طیف وسیعی از خدمات ، ماشین آلات محصولات و لوازم جانبی این صنعت را به نمایش می گذارد. نمایشگاه منسوجات و ماشین آلات صنعت نساجی بارسلون بالغ بر ١٠٠,٠٠٠ بازدیدکننده از ١۴٠ کشور دنیا دارد.

نمایشگاه نساجی بارسلون بهترین فرصت برای آگاهی از محصولات و تکنولوژی های جدید صنعت نساجی و بهترین موقعیت برای برقراری ارتباط با شرکت ها و خریداران مهم بازار جهانی نساجی می باشد. توری های قیطانی و گلدوزی مواد, تجهیزات عملیات کارخانه, مواد رنگی و رنگرزی و مواد شیمیایی، پوشاک و محصولات نساجی و لوازم جانبی ، الیاف و نخ بافته نشده، نخ برای بافندگی و جوراب بافی ،سایر محصولات و خدمات برای صنعت نساجی نخ ریسی و لوازم جانبی، تجهیزات بافندگی و وسایل اندازه گیری و غیره در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شوند.

توجه به سفارشی سازی بر اساس نیازهای مشتریان و تمرکز بر روی جزییات باعث می شود تا نمایشگاه پارچه میلان خانه ای برای مشتریان پارچه ها و لوازم جانبی ایتالیایی باشد. این رویداد محیطی برای نمایش سبک ایتالیایی ایجاد میکند. این نمایشگاه همچنین مکانی بسیار مناسب برای نمایش بهترین محصولات در دنیای مد می باشد.

نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک ایتالیا (ایتما) 22 تا 28 خرداد ماه 1402

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11142

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: