در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛

اولین جلسه کمیته پوشش، آرایش و مد برگزار شد

اولین جلسه کمیته پوشش، آرایش و مد برگزار شد
۸۲ / ۱۰۰
اولین جلسه کمیته پوشش، آرایش و مد در کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شد.

به گزارش پوشانیک اولین جلسه کمیته پوشش، آرایش و مد با حضور سجاد لطفی سرپرست دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی همکار در محل دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد.

لطفی در این جلسه به تشریح مأموریت اهداف و وظایف این کمیته پرداخت و گفت: شناسایی مطالعات و پژوهش‌های علمی و گزارش‌های مختلف انجام شده در دستگاه‌ها پیرامون موضوع پوشش و آرایش و مد و همچنین بررسی و شناسایی تشکل‌ها و صنوف و اتحادیه‌ها و مراکز و دست اندرکاران و تحلیل اطلاعات و اسناد به منظور شناخت وضع موجود و تدوین برنامه اصلاح الگوی آراستگی با رویکرد ایرانی و اسلامی و همینطور بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آنها با هدف بهره‌مندی از آنها در راستای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای اصلاح الگوی آراستگی بومی و ترویج الگوی آراستگی منطبق با رویکرد اسلامی- ایرانی در آحاد جامعه در قالب برنامه‌های ملی و استانی، از جمله وظایف این کمیته است.

همچنین این کمیته یکی از کمیته‌های فرعی کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی است که بر اساس تقسیم کار ملی دستگاه‌های مسئول و همکار برای تدوین و اجرایی‌سازی برنامه جامع سبک زندگی اسلامی- ایرانی، برنامه موضوعی اصلاح الگوی آراستگی با رویکرد اسلامی ایرانی در راستای تحقق برنامه جامع سبک زندگی اسلامی را بر عهده دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11025

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: