(عکس) پُز عجیب جورجینا با کلکسیون کفش‌های لاکچری و لباس ابریشمی

پُز عجیب جورجینا با کلکسیون کفش‌های لاکچری و لباس ابریشمی
۸۵ / ۱۰۰
جورجینا رودریگرز نامزد رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال با انتشار تصویری در اینستاگرام اش از کلکسیون کفش های لاکچری و جذاب‌اش رونمایی کرده است.
پوشانیک_ به نظر می رسد این روزها جورجینا نامزد مشهور کریستیانو رونالدو هیچ توجهی به اخبار حاشیه ای که درباره او و‌ زندگی مشترک اش منتشر شده ندارد.

با اینکه در چند روز اخیر حتی برخی از هواداران این زوج مشهور از آنها درباره ادعای عجیب همکار سابق جورجینا سوال های زیادی پرسیده اند.

پز عجیب جورجینا با کلکسیون کفش های لاکچری اش

بخوانید….

گردن‌بند فوق لاکچری نامزد رونالدو در عربستان | جواهرات جورجینا چقدر ارزش دارد؟
پشت صحنه مدلینگ جورجینا باعث عصبانیت رونالدو شد!

اما آنها ترجیح داده اند به مانند گذشته بی تفاوت به این سری موضوعات جنجالی باشند و با عدم واکنش آن را شایعه ای بیش جلوه ندهند.

در همین راستا حالا جورجینا تصویری را در اینستاگرام اش منتشر کرده و‌ بار دیگر زندگی لاکچری اش را به‌ رخ همه کشیده است.

شریک زندگی رونالدو که خرید کردن را یکی از بزرگ ترین تفریحات خودش می داند، از کلکسیون جذاب کفش های گرانقیمت اش رونمایی کرده است.

به گزارش پوشانیک، در روزهای اخیر خبری عجیب از سوی یکی از همکاران سابق جورجینا در فروشگاه گوچی درباره نحوه آشنایی اش با رونالدو در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

خبری که ادعای نامزد رونالدو در مورد موضوع عشق در یک نگاه اول او و فوق ستاره فوتبال جهان را زیر سوال برد.

چرا که همکار سابق جورجینا رودریگرز مدعی شده  که جورجینا و رونالدو هرگز در نگاه اول به یکدیگر علاقه مند نشده اند، بلکه بعد از چندین دیدار این اتفاق رخ داده است.

هر چند تاکنون شریک زندگی رونالدو واکنش خاصی به این شائبه نشان نداده است، اما اغلب هواداران این زوج معروف از آنها تقاضا کرده اند در این باره پاسخگو باشند.

در همین راستا حالا مادر دو فرزند رونالدو به تازگی تصویر متفاوتی را در اینستاگرام اش منتشر کرده و نمایی از خانه فوق لوکس شان در ریاض را به نمایش گذاشته است.

البته نکته جالب توجه این استوری کلمه ای است که جورجینا به زبان پرتغالی نوشته که به معنای آرامش می شود.

لباس جواهر دوزی و ابریشمی جورجینا با دوخت کوتور، دنیای مد را دگرگون کرد!

جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو تصویری از لباس جواهر دوزی و ابریشمی با دوخت کوتور، خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

جورجینا رودریگز Georgina Rodriguez در ۷ بهمن ۱۳۷۳ در شهر جاکا از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی به دنیا آمد و تنها یک خواهر بنام ایوانا دارد، او در سال ۲۰۱۹ فاش کرد پدر ۶۹ ساله اش جورج رودریگز یکی از قاچاقچی های کوکائین بوده که ده سال از عمرش را در زندان سپری کرده است. ۱۶۸ سانتی متر قد و ۵۴ کیلوگرم وزن دارد. جورجینا رودریگز تصاویری از خوشگذرانی خود با همسر و فرزندانش را در اینستاگرام منتشر کرده است.

جورجینا

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11239

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: