برگزاری هفته مد استرالیا ۱۵ماه می ۲۰۲۳

برگزاری هفته مد استرالیا 15ماه می 2023
۸۳ / ۱۰۰
موسسه آی ام جی (IMG) روز سه‌شنبه فهرست برنامه‌ هفته مد استرالیا (AAFW) را، که از ۱۵ تا ۱۹ می (۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت) در Carriageworks سیدنی برگزار می‌شود، اعلام کرد.

پوشانیک_ برنامه رسمی AAFW شامل نمایش کارهای طراحان جدید و نامدار در مد استرالیا، از جمله مایکل لو سوردو، گری بیگنی، کارلا اسپتیچ، یوردانس اسپیردون گوگوس، اریک ایوان و کیو، است. نمایش های گروهی نیز بخشی از برنامه این دوره هفته مد خواهند بود که از برندهای شناخته شده شرکت کننده در این بخش می توان به جمله برند استرالیایی دیوید جونز اشاره کرد.

ناتالی زنیتا، معاون مدیر عامل رویدادهای مد موسسه IMG، بیان داشت: “برنامه پنج روزه امسال به رونمایی از آثار خلاق‌ترین طراحان استرالیایی خواهد پرداخت که نوآوری خود را در بزرگترین صحنه مد جهانی آسیا و اقیانوسیه به نمایش می‌گذارند. مجموعه نمایش های این رویداد فرصت بی نظیری برای علاقه مندان فراهم می‌آورد تا بتوانند این هفته مد را به صورت حضوری و مجازی از هر کجای دنیا به صورت زنده مشاهده کنند.”

علاوه بر نمایش مد، مجموعه «گفت‌وگوها» در این دوره برگزار خواهد شد که شامل پنل‌های آموزشی درباره موضوعاتی مانند تنوع جنسیتی و صنعت مد، ارتباط مد و فرهنگ، نقد و بررسی مد، جهت‌گیری‌های کلیدی در مد استرالیا و سایر مباحث مرتبط با این حوزه خواهد بود.

این هفته مد با همکاری buy-now-pay later، Afterpay، و #WeWearAustralian ابتکاری برای حمایت از مد استرالیا در پی همه گیری کووید-۱۹ بود که با یک نمایش مد استثنایی به پایان خواهد رسید. بیش از ۵۰ برند استرالیایی در AAFW که به عنوان هفته مد مرسدس بنز استرالیا شناخته می شد، حضور خواهند داشت.

منبع: اطلس نساجی و پوشاک

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11019

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: