(تصویر) محمد میرجلیلی به عنوان دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد منصوب شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزد همزمان با برگزاری سیزدهمین جلسه کارگروه استانی مد و لباس، محمد میرجلیلی را به سمت دبیر کارگروه این استان منصوب کرد.
محمد میرجلیلی به عنوان دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد منصوب شد
۸۵ / ۱۰۰
محمد میرجلیلی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد به عنوان دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد منصوب شد.

به گزارش پوشانیک به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ، سیزدهمین جلسه کارگروه مد و لباس استان یزد با معرفی دبیر استانی جدید این کارگروه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این نشست گفت: کارگروه مد و لباس با تغییر در سطح کشور تحول جدیدی به خود گرفت و با جنب و جوش بیشتری مسائل را پیگیری می کند و در استان یزد با تغییر دبیر این کارگروه را دنبال کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: نخستین وظیفه تکلیفی کارگروه، تعیین خط مشی ها و سیاست ها در استان است و پس از ان نیز سایر تکالیف دنبال و پیگیری می شود.

وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده، شناسایی و احصا ظرفیت های مد و لباس و پوشاک استان و پیگیری تبلیغ و ترویج آنها به عنوان یکی از اولویت های این کارگروه است و با توجه به پیشینه یزد در زمینه نساجی بایستی در این مسیر گام برداشته شود.

عابدی بیان کرد: ما باید با همت مضاعف در جهت معرفی ظرفیت های این استان در سطح ملی حرکت کنیم و با توجه به فعالیت های مختلف در این عرصه نیازمند تقویت آنها هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث مهم در این زمینه شناسایی طراحان این حوزه است تا بتوانیم برای تولید و تنوع پوشاک در استان استفاده کنیم و با تولید پوشاک ایرانی و اسلامی در جهت تقویت و ایجاد تنوع در بازار پوشاک گام برداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: شناسایی و شبکه سازی طراحان و ایجاد حلقه وصل بین طراحان و تولید کنندگان از جمله مباحثی است که می تواند در این کارگروه دنبال شود.

عابدی بیان کرد: لباس زیبا، سالم و ارزان مبتنی بر پوشش عفیفانه به عنوان نقطه مورد نظر ما است که باید با استفاده از این ظرفیت ها در این زمینه حرکت کنیم.

وی افزود: مجوزهای نمایشگاه های حوزه مد و لباس بایستی بر اساس نظر کارگروه مد و لباس باشد و ما معتقدیم که در استان باید با اجرای این قانون جایگاه تعیین کنندگی این کارگروه در نظر گرفته شود.

در پایان این نشست نیز محمد میرجلیلی عضو هیات علمی دانشکده نساجی دانشگاه یزد به عنوان دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد معرفی شد.

همچنین دکتر سجاد لطفی سرپرست دبیرخانه کارگروه مد و لباس کشور نیز این انتصاب را به ایشان تبریک گفتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزد همزمان با برگزاری سیزدهمین جلسه کارگروه استانی مد و لباس، محمد میر جلیلی را به سمت دبیر کارگروه این استان منصوب کرد.

محمد میرجلیلی به عنوان دبیر جدید کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد منصوب شد

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=2811

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: