(ویدئو) لباس های شیکی که قواره مشتریان نیست!

لباس های شیکی که قواره مشتریان نیست
۸۲ / ۱۰۰
نمایشگاه مد و لباس گرگان در گام نخست راه‌اندازی با استقبال خوبی مواجه شد، لباس های شیک اما گران که به گفته غرفه‌داران اکثر مردم قدرت خرید ندارند.

به گزارش پوشانیک، صاحبان برندهای معروف از استان‌های مختلف کشور به گرگان آمدند تا با تبلیغ زیست عفیفانه به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کمک کنند، تالار پیوند هر چند مکان جذابی برای ارائه نمایشگاه بود و با استقبال خوبی هم مواجه شد اما از لحاظ بعد مسافت نتوانست رضایت مردم را جلب کند چراکه اکثر مخاطبان این نمایشگاه بانوان بودند و دوری مسیر، مشقت و سختی‌هایی را برای این قشر فراهم کرد.

عرضه انواع محصولات حجاب بانوان گرچه از کیفیت و تنوع خوب و جذابی برخوردار بود اما قیمت‌های اجناس با توان اقتصادی خانوار همخوانی کافی نداشت و بن‌های تخفیفی که در اختیار مردم قرار گرفت هم نتوانست به قدرت خرید مردم کند.

چیدمان غرفه‌هایی رنگارنگ از محصولات حجاب، انواع چادر مجلسی و خانگی، مانتو، شال و روسری، ساعت چوبی و زیورآلات حجاب هر کدام جذابیت‌های خاص خود را داشت، بانوان و دخترانی که با ذوق و لبخند به دنبال خرید با قیمت مناسب بودند شور و هیجان نمایشگاه را بیشتر کرده بود.

باید اعتراف کرد نمایشگاه مد و لباس گرگان در گام نخست راه‌اندازی با استقبال خوبی از سوی بانوان این شهر قرار گرفت، که نشان از آن دارد مردم علاقمند به خرید لباس‌های حجاب و برپایی چنین نمایشگاهی هستند اما این رویدادها باید طوری برنامه‌ریزی شود که با قدرت خرید عامه مردم مطابقت داشته باشد، وجود لباس‌های شیک اما گران که به گفته غرفه‌داران اکثر بازدیدکنندگان قدرت خرید نداشتند نمی‌تواند این نمایشگاه را به اهداف خود برساند.

بعد از یک بازدید کوتاه به سراغ غرفه‌داران و خریداران رفتیم تا حرف‌های آنها را بشنویم، اینکه محاسن و معایب نمایشگاه را از دیدگاه خودشان مطرح کنند تا در گام‌های بعدی ایرادات برطرف و غنای این اتفاق فاخر فرهنگی تقویت شود.

استقبال بانوان از تعویض چادر کهنه با نو

غرفه‌دار مشهدی که در نمایشگاه مد و لباس گرگان حضور دارد با اینکه چند ساعتی از زمان افتتاح این رویداد نگذشته اما از استقبال مشتریان برای تعویض چادرهای کهنه با نو رضایت دارد.

جامی ادامه می‌دهد: غرفه ما علاوه بر چادرهای مشکی، چادرهای رنگی هم دارد طرح تعویض پارچه کهنه و نو و بابت هر خرید، چادر کهنه مشتری را ۱۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنیم.

وی از مردم خصوصا بانوان خواست تا خرید و بازدید از نمایشگاه را به روزهای پایانی موکول نکنند و توضیح داد: استان گلستان ظرفیت‌های خوبی دارد امیدوارم این نمایشگاه بتواند خواسته‌ها و نیازهای پوشاک اسلامی بانوان را برآورده کند و اجناس این نمایشگاه مورد پسندشان قرار بگیرد.

مسئولان از نمایشگاه مد و لباس حمایت کنند

بانوی غرفه‌دار گرگانی در نمایشگاه مد و لباس که تنها تولیدکننده و عرضه‌کننده پوشاک اسلامی در گلستان است می‌گوید: استقبال خوب مردم از این رویداد تحسین‌برانگیز است.

امامی در ادامه حرف‌هایش می‌افزاید: در تمامی نماشگاه‌های استانی و کشوری شرکت می‌کنیم، از مسئولان برگزارکننده این انتظار است که از این نوع نمایشگاه‌ها بیشتر در استان دایر شود.

بخوانید….

هوای جیب مشتری را داشته باشید

یکی از بانوان بازدیدکننده گرگانی که هم چرخی در نمایشگاه زده و خرید کرده و قیمت‌ها دستش است، می‌گوید: نمایشگاه خوبی است و بانوان استقبال خوبی داشتند.

این بانوی گرگانی ادامه می‌دهد: مکان و محیط خوبی برای دایر کردن نمایشگاه انتخاب شده است، قیمت‌ها با توجه به کیفیت اجناس خوب است اما شرایط اقتصادی مردم را هم باید درنظر گرفت هزینه‌ها کمی زیاد و از توان عامه مردم خارج است.

این بانوی گرگانی از سایر بانوان دعوت می‌کند تا به این نمایشگاه بیایند و توضیح می‌دهد: قیمت‌های مناسب هم در نمایشگاه پیدا می‌شود اما اجناس مناسب فصل گرما نیست.

بازار تبلیغات مد و لباس را گرم کنید

خواسته‌ها و گلایه‌های غرفه‌دار تهرانی هم در نمایشگاه مد و لباس شنیدنی است، او می‌گوید: نمایشگاه خوبی است اما نیاز به تبلیغات بیشتری دارد.

این غرفه‌دار از دوری بعد مسافت نمایشگاه گلایه می‌کند و می‌گوید: نمایشگاه مد و لباس گرگان دور از شهر انتخاب شده اگر در مرکز شهر راه‌اندازی می‌شد استقبال و دسترسی برای بانوان بهتر بود.

این غرفه‌دار تهرانی می‌گوید: قیمت‌ها از نظر غرفه‌دار خوب است اما در توان خرید مشتری نیست، البته درخواست به نهادهایی همچون شهرداری، بسیج و سپاه داده شده تا بن‌های تخفیف را به خانواده‌ها اختصاص دهند تا مردم به راحتی از نمایشگاه خرید کنند.

نمایشگاهی برای ترویج زیست عفیفانه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در خصوص نمایشگاه بزرگ «مد و لباس» که با حضور صاحبان بیش از یکصد برند مطرح کشور در حال برگزاری است، گفت: گلستان ششمین استان و نهمین شهر کشور است که میزبان رویداد «مد و لباس» است، این نمایشگاه خاص و فاخر ۱۰ الی ۱۲ خردادماه جاری در تالار پیوند «ابتدای جاده ساری، روبروی دانشگاه علوم‌پزشکی» پذیرای حضور مردم است.

محمد رعیت با اشاره به اینکه نمایشگاه ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد با حضور مردم و مسئولان گشایش یافت، افزود: نمایشگاه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۲ شب به روی مردم باز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان افزود: این رویداد بزرگ با همکاری شورای فرهنگ عمومی کشور برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب همچنین زیست عفیفانه انجام می‌شود.

رعیت؛ معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بخش عفاف و حجاب را از مزایای این نمایشگاه برشمرد و گفت: بیش از یکصد برند مطرح کشور در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند تا تولیدات خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به تخفیف‌های ویژه نمایشگاهی بیان کرد: طرح تخفیف ویزه کارکنان دولت پیش‌بینی شده است در این راستا با بانک‌های عامل رایزنی شده و ادارات نیز لیست افرادی که تمایل به استفاده از این طرح را دارند با نامه کسر حقوق به عنوان ضمانت به بانک معرفی می‌کنند بن‌های خرید به مبلغ ۳ میلیون تومان است که طی سه ماه در سه قسط باید پرداخت شود.

منبع: گلستان ما

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11599

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: