روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس؛

امضای تفاهم نامه این کارگروه با دانشگاه الزهرا انجام شد.

این تفاهم نامه تا پنج سال پس از امضا معتبر خواهد بود.
یادداشت تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور امضا شد.
۸۲ / ۱۰۰
آشنایی با فرهنگ و رسوم و معرفی لباس‌های سنتی و محلی کشور،برگزاری کارگاه‌های علمی اطلاع رسانی به همکاران بین المللی و معرفی اساتید بین‌المللی از محورهای اصلی این تفاهم نامه است.

به گزارش پوشانیک به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: طرح «شیما»برای حمایت از تولیدات ایرانی تدوین می شود کشور؛ یادداشت تفاهم نامه همکاری دانشگاهی میان دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به امضا رسید که این تفاهم نامه به نمایندگی فریده حق بین ـ رئیس دانشگاه الزهرا است.

براساس این تفاهم نامه؛ طرفین در برگزاری غرفه آشنایی با فرهنگ و رسوم و معرفی لباس‌های سنتی و محلی کشور و در برگزاری کارگاه‌های علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین المللی و معرفی اساتید بین‌المللی به همکاری خواهند پرداخت.

همچنین طرفین در برگزاری سمینارهای علمی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین المللی و معرفی اساتید بین‌المللی و در برگزاری همایش‌هایی تحت عناوین اصلی جشنواره و اطلاع رسانی به همکاران بین‌المللی و معرفی اساتید بین‌المللی به همکاری خواهند پرداخت.

بر اساس این تفاهم نامه، هر یک از طرفین کتب و نشریات و دیگر مواد آموزشی خود را جهت جذب در کتابخانه های دانشگاه طرف مقابل مبادله خواهد کرد. همچنین همکاری در زمینه فناوری آموزشی پیشرفته خصوصاً در زمینه‌های فوق الذکر انجام خواهد شد.

همچنین امکان دسترسی به کتابخانه های الکترونیکی دانشگاه برای طرفین فراهم خواهد بود و دو طرف به تبادل اطلاعات در خصوص برنامه‌های آموزشی و پژوهشی برگزاری همایش‌های پژوهشی فرهنگی و همکاری در زمینه فراهم سازی مواد مورد نیاز جهت شرکت در مجامع جهانی مبادرت خواهند ورزید.

براساس این تفاهم نامه؛ دانشگاه الزهرا و کارگروه ساماندهی مد و لباس لینک سایت یکدیگر را در وبسایت سازمان خود سازمان خود تحت عنوان همکار اضافه خواهند کرد.

این یادداشت تفاهم نامه تا پنج سال پس از امضا معتبر خواهد بود و در پایان این دوره به صورت خودکار تمدید خواهد شد و هر یک از طرفین می‌توانند با ارسال یادداشت کتبی به طرف مقابل، شش ماه پیش از پایان مدت اعتبار یادداشت تفاهم را فسخ نمایند.

این تفاهم نامه در ۱۱ ماده و در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۱ به امضای دانشگاه الزهرا (فریده حق بین رئیس دانشگاه) و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور (سیدمجید امامی رئیس کارکروه) رسید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=148

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: