اختتامیه اولین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان در گرگان

اختتامیه اولین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان در گرگان
۸۲ / ۱۰۰
اختتامیه اولین رویداد بزرگ مد و لباس بانوان با حضور مسوولان، طراحان، تولیدکنندگان استانی و کشوری در تالار پیوند گرگان برگزار شد.

به گزارش پوشانیک، مدیر کل فرهنگ و ارشاد شامگاه جمعه در اختتامیه این رویداد فرهنگی در تالار پیوند گرگان گفت: ایرانی غیور در طول تاریخ پیش و پس از اسلام همیشه بافت زیسته است و این نمایشگاه هم فرصتی برای آشنایی نسل امروز با فرهنگ غنی ایرانی است.

محمد رعیت افزود: بی‌شک طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس در ترمیم و تعمیق فرهنگ غنی ایرانی نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های حجاب ایرانی اسلامی از جمله اهداف این نمایشگاه بود که طراحان و تولیدکنندگان با تخفیفات ویژه‌ای به عرضه محصولات خود در سه محور لباس اجتماعی، مجلسی و ملزومات حجاب از جمله پارچه‌های چادری، مانتو اداری و مجلسی، زیورآلات حجاب و کیف و کفش پرداختند.

استان گلستان پس از همدان، کرمانشاه، اصفهان، زنجان، رشت و خراسان شمالی میزبان ششم دوره این نمایشگاه بود.

اولین رویداد مد و لباس بانوان از دهم تا دوازدهم خردادماه ماه به مدت سه روز در جاده گرگان – ساری در تالار پیوند روبروی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار و در این رویداد فرهنگی طراحان و تولیدکنندگان برجسته کشور در ۱۰۰ غرفه متنوع در این نمایشگاه آثار خود را عرضه کردند.

بخوانید…

خبرهای مرتبط

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11597

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: