کفش چرم با کیفیت از کجا بخریم؟

کفش چرم با کیفیت از کجا بخریم؟
۸۱ / ۱۰۰
پوشانیک_ برای خرید کفش چرم با کیفیت باید ابتدا اطلاعاتی درباره کفش چرم و ویژگی های آن داشته باشیم تا بتوانیم نسبت به خرید کفش چرم مردانه یا کفش چرم زنانه یا حتی خرید پوشاک چرم به درستی اقدام کنیم.
ویژگی های کفش چرم

معیارهای زیادی برای تعیین کیفیت کفش وجود دارد. اما مهم ترین آنها عبارتند از:

مقاومت سطح چرم در برابر سایش یا استحکام مالشی
نفوذپذیری بخار آب
مقاومت در برابر پارگی
پس ندادن رنگ کفش به جوراب که ناشی از روکش داخلی کفش است.
چسبندگی رنگ چرم به کفش
خم شدن راحت کفش
ثبات رنگ در برابر نور

کفش چرم از چه اجزایی تشکیل شده وهر کدام چه ویژگی هایی دارد؟

هر کفش چرمی دارای بخش هایی است که کیفیت آنها بر روی کیفیت کلی کفش تاثیرگذار است. در این بخش، اجزای اصلی کفش را میخواهیم برایتان بگوییم و درباره ویژگی های هر کدام صحبت کنیم.

تصمیم جدید؛ نرخ‌گذاری انواع کفش براساس سانتی‌متر!

رویه کفش

لایه رویی کفش چرم، همان بخش ظاهری است که همه ما در نگاه اول می بینیم. این لایه معمولا از چرم های فراوری شده درست می شود. لایه رویی چرم به این خاطر که با محیط ارتباط بیشتری دارد و بخشی است که دیده می شود، اهمیت زیادی دارد. این لایه معمولا با پوست گاو، گوساله، پوست بز، پوست گوسفند و حتی اسب تهیه میشود. گاهی از پوست حیوانات عجیب و غریب تری هم برای لایه رویی کفش استفاده می شود. به عنوان مثال، چرم تمساح، چرم مار… بسته به ظاهر و سطح مورد نظر، چرم می تواند درشت یا ریز دانه، مات یا براق و فلزی یا درخشان باشد.

سطح داخلی کفش

داخل کفش نیز میتواند از جنس چرم ساخته شود. در واقع آن قسمتی که پا با کفش در تماس است، سطح داخلی است. این بخش از آن نظر اهمیت دارد که روکش آن باید احساس خوبی به پا بدهد. همچنین از نفوذ بخار آب جلوگیری کند. این مورد باعث می شود که پا عرق نکند. برای ساخت سطح داخلی کفش از چرم پوست گاو، گوساله، بز و یا پوست گوسفند استفاده می شود.

زیره کفش

کفش زیره های مختلفی دارد. انواع زیره در راحتی، دوام و راحتی پا بسیار مهم است. زیره کفش PU یکی از بهترین انواع زیره های کفش است. کفش هایی که دارای این زیره هستند، هم دوام خوبی دارند و هم قیمت شان مناسب است. این زیره ها سبکند و راه رفتن با آنها راحت است.

مراقبت از کفش چرم

طیف گسترده ای از محصولات برای مراقبت از چرم وجود دارد. اکثر خرده فروشان محصولات مراقبت از کفش با مارک شرکت خود را ارائه می دهند. انواع کفش چرم با طول عمر و نیاز به مراقبت های مختلف وجود دارد. از چرم صاف رنگدانه ای با مراقبت آسان گرفته تا جیر یا نوباک. اغلب مشتریان از حساسیت برخی از انواع چرم آگاه نیستند. آنها انتظار دارند که همه کفش ها ضد آب باشند، بسیار مقاوم باشد و دوام زیادی داشته باشند.

همانطور که گفتیم کفش های چرمی انواع مختلفی دارند. برخی از این انواع چرم بسیار حساس هستند و نگهداری آنها آسان نیست. مانند چرم جیر ، نوبوک یا آنیلین. این چرم های متخلخل همیشه حساس هستند! باید در نظر داشته باشید که ضد آب بودن کفش باعث نمی شود کفش به طور دائمی در برابر آب و لکه مقاوم باشد.

کفش چرم با کیفیت از کجا بخریم؟

قیمت کفش چرم

بیشتر مردم نسبت به قیمت کفش چرم دیدگاه گرانی و بالا بودن قیمت دارند اما دوام و ماندگاری آن را در نظر نمی گیرند که گاها استفاده از آن نسبت به زمان ماندگاری و استحکام آن به صرفه می باشد. برای اطلاع از قیمت کفش چرم یا خرید کفش چرم چه خرید کفش چرم مردانه و چه خرید کفش چرم زنانه و حتی خرید پوشاک چرم می توانید به فروشگاه سایت معتبر و مطمئن چرم پاندورا مراجعه کنید و از محصولات زیبا و متنوع آن بهره مند شوید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=10880

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: