(تصاویر) استقبال سرد از فن بازار پوشاک مشاغل در مازندران

استقبال سرد از فن بازار پوشاک مشاغل در مازندران
۸۲ / ۱۰۰
مدت زمان برپایی جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل مازندران با آن که یک روز تمدید شد اما استقبال ادارات و سازمان ها از آن کمرنگ بوده است.

به گزارش پوشانیک به نقل از  مهر، اولین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران از ۱۰ خرداد در آمل برپا شد و آن بیش از ۳۰ شرکت تولیدات در حوزه پوشاک مشاغل را به نمایش گذاشتند. با این حال استقبال از این جشنواره از سوی دستگاه‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی استان ضعیف و کمرنگ بود و مایه انتقاد تولیدکنندگان و غرفه داران شده است.

این حضور و استقبال کمرنگ دستگاه‌ها و سازمان‌ها از این فن بازار در حالی بوده است که با توجه به تعطیلات هفته جاری و درخواست مسئولان برای حضور دستگاه‌ها، شرکت‌های صنعتی و سازمانها مقرر شد این جشنواره تا شامگاه شنبه ۱۳ خردادماه تمدید شود.

محمدرضا یوسفی سرپرست جهاد دانشگاهی مازندران اظهار داشت: اولین جشنواره و فن بازار پوشاک مازندران از ۱۰ خردادماه افتتاح شد و تاکنون با یک روز تمدید تا ۱۳ خردادماه ادامه دارد.

بخوانید….

 

استقبال سرد از فن بازار پوشاک مشاغل در مازندران

وی افزود: این جشنواره که با هدف بازارسازی، پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی و برای حمایت از تولیدکنندگان استانی و ایجاد زنجیره ارزش صنعت پوشاک استان برگزار شد، تا کنون از استقبال خوبی برخوردار نبود و این تمدید فرصتی است تا دستگاه‌ها برای بازدید و ثبت سفارش توجه ویژه به بخش تولیدات داخل استان داشته باشند.

استقبال سرد از فن بازار پوشاک مشاغل در مازندران

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11593

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: