چگونه لکه عرق را از روی لباس سفید پاک‌ کنیم؟

چگونه لکه عرق را از روی لباس سفید پاک‌ کنیم؟
۸۲ / ۱۰۰
جای لکه عرق روی لباس به‌وضوح مشخص است و در برخی موقعیت‌ها موجب خجالتمان می‌شود. چگونه لکه عرق را از روی لباس سفید پاک‌ کنیم؟

پوشانیک_ در این مطلب ۲ روش ساده آموزش می‌دهیم که با به کارگیری آن‌ها به‌راحتی در خانه لکه زرد عرق در ناحیه زیر بغل یا حتی یقه را محو کنید.

اولین قدم برای داشتن لباس‌های سفید و بدون چرک مردگی این است که نگذارید آن‌ها لک شوند. چیزی شبیه پیشگیری قبل از درمان است. اما به هر حال بعضی وقت‌ها کنترل همه چیز از دست آدمی خارج می‌شود. برای آن زمان‌ها، حتما قبل از اینکه به بافت‌ها نفوذ کند و در آن ماندگار شود، کارتان را برای تمیز کردنش شروع کنید.

با به بازار آمدن انواع اسپری، ژل و مام زیر بغل، این محصولات به یکی از اجزا اصلی سبدهای خرید خانواده‌ها تبدیل شده است. این محصولات حتی نمونه‌های بسیار خوب و استانداردشان هم به مرور زمان باعث زرد شدن زیر بغل لباس‌تان می‌شود و نمای زشتی ایجاد می‌کند.

برای حل کردن مشکل لکه عرق و زردی لباس‌های سفید دو راهکار دارید:

۱- اول این که روی محل مورد نظر لکه‌بر بریزید و بگذارید نیم ساعت بماند و بعد آن را بشویید.

۲- یا این که راه بهتر را انتخاب کنید. روی محل مورد نظر جوش شیرین بریزید، روی جوش شیرین یک نصفه لیمو ترش قرار بدهید و بگذارید ۳۰ دقیقه در همان حالت بماند بعد از آن با خیال راحت از لباس سفیدتان استفاده کنید، بدون اینکه نظر دیگران را به زردی زیر بغل پیراهن و بلوزتان جلب کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=10814

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: