استاندار اصفهان؛

موانع شهرک پوشاک اصفهان در حال رفع است

موانع شهرک پوشاک اصفهان در حال رفع است
۸۲ / ۱۰۰
بسیاری از موانع پروژه‌های حل نشده در حال رفع هستند که از جمله می‌توان به رفع موانع موجود در دستگاه‌های اجرایی در پروژه دهکده لجستیک و شهرک پوشاک اشاره کرد.

به گزارش پوشانیک، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان گفت: به مدیران مستقر در کرسی‌‌‌‌‌‌های ستاد تسهیل که به سیاست‌های توسعه‌ای استان بی‌توجه هستند، اجازه استمرار فعالیت نخواهیم داد.

به گزارش اتاق بازرگانی اصفهان یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان اصفهان به بررسی و گزارش طرح تحول در جذب سرمایه‌گذاری در استان، پیگیری مجدد مشکلات وصول مطالبات شرکت‌های پخش دارو و تجهیزات پزشکی از دانشگاه علوم‌پزشکی و بررسی موانع و چالش‌های کلان سرمایه‌گذاری در زمینه انرژی‌‌‌‌‌‌های تجدیدپذیر اختصاص یافت.

مرتضوی تصریح کرد: مسائل و موانع سرمایه‌گذاری که نیازمند پیگیری در سطح ملی هستند را دنبال خواهیم کرد و لازم است مسائل موجود در هیات مقررات‌زدایی به جد پیگیری و تسریع شود.  وی با اشاره به‌وجود روابط حسنه موجود در بخش‌های مختلف بدنه دولت گفت: اکنون مسائل موجود در استان‌ها به‌سرعت به رئیس‌جمهور منتقل شده و در کمترین زمان رفع خواهد شد که لازم است برای حصول نتیجه بهتر، پیشنهادات کارشناسی بخش‌خصوصی با نگاه فراشخصی، به استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط ارائه شود.

رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی استان گفت: با همت جمعی و تفویض اختیار از مرکز به استان بسیاری از موانع پروژه‌های حل نشده در حال رفع هستند که از جمله می‌توان به رفع موانع موجود در دستگاه‌های اجرایی در پروژه دهکده لجستیک و شهرک پوشاک اشاره کرد.

موانع شهرک پوشاک اصفهان در حال رفع است

موانع شهرک پوشاک اصفهان در حال رفع است

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11138

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: