جلسه ستاد برگزاری نمایشگاه امپکس برگزار شد

در این جلسه که با عنوان ستاد برگزاری نمایشگاه امپکس از آن یاد می‌شود رئیس جامعه مدیران و مختصصان صنعت کفش ایران و سایر اعضاء حضور داشتند
۸۲ / ۱۰۰
جلسه بررسی برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۱ MPEX  ۲۵ مهرماه در محل اتحادیه کفاشان دستدوز برگزار شد.

به گزارش پوشانیکدر این جلسه که با عنوان ستاد برگزاری نمایشگاه امپکس از آن یاد می‌شود رئیس جامعه مدیران و مختصصان صنعت کفش ایران و سایر اعضاء حضور داشتند.

ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه امپکس

براساس پیش بینی‌ها نهمین نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته تهران ۱۴۰۱ MPEX از ۲۹ آذر لغایت ۲ دیماه با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران برگزار خواهد شد.

 نمایشگاه بین المللی امپکس هر ساله در ایران برپا می‌شود و تاکنون هشت دوره آن برگزار شده است. که در زیر مروری بر چگونگی، زمان و شرکت کنندگان هفتمین دوره آن خواهیم کرد:

در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته (امپکس ٢٠١٨) در سال ١٣٩٧ با حضور بیش از ١٠٠ شرکت داخلی وخارجی (ترکیه، ایتالیا، چین و آلمان در چهار سالن واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حدود ١۵٠٠٠ متر با هدف توسعه صادرات و ارتقاء در امر فناوری و دست یابی به دانش روز دنیا درصنعت چرم و کفش و صنایع وابسته برگزار گردید.

در نمایشگاه فوق مراودات تجاری بین شرکتهای تولیدی ایران و ترکیه و همچنین ایران و ایتالیا انجام شد که این امر باعث ارتقا و کیفیت محصولات تولیدی و آشنایی بیشتر شرکتهای تولیدی کشور با فناوری روز دنیا گردید. خوشبختانه نمایشگاه امپکس اینک به آوردگاهی تبدیل شده که میتوان سرمایه گذاران خارجی را جذب و با مشارکت آنها در بخش تولید موجبات بهبود کیفیت و تعدیل قیمت تمام شده تولیدات را فراهم نماید.

امید است در شرایط فعلی کشور که استکبار جهانی ما را تحت فشار اقتصادی قرار داده بتوانیم گامی هرچند کوچک در راه پیشبرد اهداف اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران و خروج از شرایط کنونی برداریم تا بتوانیم سهمی از بازار جهانی را داشته باشیم و چرخه تولید به حرکت در آمده و مجددا این صنعت جایگاه خود را در جهان پیدا نماید.

ستاد برگزاری نمایشگاه امپکس

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=1757

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: