جایگزین‌های مینیمالیستی برای لباس‌های پفی تا کت‌های شرلینگ و لحافی

ترندهای کت برای زمستان + تصاویر

کت‌های کوتاه و بلند زمستانی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون، پرکاربردترین پوشیدنی برای این فصل از سال است.
ترندهای کت برای زمستان | جایگزین‌های مینیمالیستی برای لباس‌های پفی تا کت‌های شرلینگ و لحافی
پوشانیک- کت‌های کوتاه و بلند زمستانی در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون، پرکاربردترین پوشیدنی برای این فصل از سال بوده و فارغ از قیمت‌های بالا برای لباس‌های فصل سرما اما پر بیراه نگفته‌ایم که انتخاب لباس مناسب برای روزهای سرد و برفی، یک سرگرمی جذاب است.

با ترندهای کت زمستانی در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید:

خیلی‌ها بر این باورند که تعریفی از مدِ بدون انتهاست. بله؛ این تعریف به کت‌های پشمی بلند اختصاص دارد که امسال به‌شدت موردتوجه صاحبان برند قرار گرفته است.

مانتوهای کلاسیک شیک اما گرم. شاید این پوشش زمستانی برای کمد لباس خیلی‌ها یک رؤیا باشد. لباسی تک‌رنگ برای مهمانی‌ها و محافل رسمی روزانه.

ژاکت‌های پفی سالیان سال است امتحان خود ر ا پس داده‌اند و هر وقت خواستند از مد بیفتند اما دوباره از سوی بزرگ‌ترین برندها به زیباترین شکل ممکن ترند شدند. امسال زمستان این ژاکت‌ها به لطف جزئیاتی مانند بند کمری دیدنی‌تر هم شده‌اند. به‌علاوه، در سبک سنتی پفکی، این کت‌ها سازگار با آب‌وهوای مرطوب هستند و با پارچه نایلونی مقاوم در برابر آب و باد طراحی‌شده‌اند.

ظاهر لوکس با خزهای مصنوعی لوکس. این را بدانید امسال زمستان هم همچون گذشته با خرید کت دارای خز مصنوعی به‌نوعی برای سال‌های آینده سرمایه‌گذاری کرده‌اید بدون اینکه در این فرایند به حیوانات آسیبی برسانید.

اگر یک لباس بیرونی وجود داشته باشد که مطمئناً استایل درونی شما را درخشان می‌کند، این یکی است که از کلکسیونرهای کت گرفته تا کسانی که به دنبال تازه کردن لباس‌های بیرونی خود هستند، این روند را دنبال خواهند کرد؛ یک کت با آستر شرلینگ.

و البته باید خیلی جسور بود تا به سراغ کت‌های سفید رفت؛ مشابه یک سیلوئت تمیز و شفاف در روزهای برفی. پوشیدن لباس سفید شاید کمی اضطراب‌آور باشد اما شک نباید کرد که برای شیک بودن، ارزشش را دارد.

همچنین امسال مد Barbiecore هم کمد لباس‌های زمستانی را رنگ و لعابی خاص بخشیده است. و سر آخر کت‌های لحافی که رسماً برای گرم نگه‌داشتن طراحی و تولیدشده‌اند، هرچند شاید نگهداری از آن کار سختی باشد.

تصاویری از ترندهای کت برای زمستان امسال و محصولات ارائه‌شده توسط برندهای جهانی پوشاک را در ادامه ببینید:

ترندهای کت برای زمستان

ترندهای کت برای زمستان

ترندهای کت برای زمستان

ترندهای کت برای زمستان

ترندهای کت برای زمستان

ترندهای کت برای زمستان

ترندهای کت برای زمستان

هنرآنلاین

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=2673

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: