پیش به سوی فروش کفش در برند ON

کفش‌هایی که به درستی و آرامی استفاده می‌شوند ممکن است با اعتبار ۳۵ دلاری برای خرید، از طریق فروشگاه اینترنتی On یا در Onward مبادله شوند.
پیش به سوی فروش کفش در برند ON
به گزارش پوشانیک؛ برند سوئیسی کفش و پوشاک On، مستقر در زوریخ، Onward را به عنوان یک پلتفرم اختصاصی فروش کفش که توسط شرکت متخصص فناوری تجارت مجدد Trove طراحی شده که پشت برنامه فروش مجدد ReRun برند آمریکایی Allbirds قرار دارد، راه‌اندازی کرده است.

کفش‌هایی که به درستی و آرامی استفاده می‌شوند ممکن است با اعتبار ۳۵ دلاری برای خرید، از طریق فروشگاه اینترنتی On یا در Onward مبادله شوند. کفش‌ها قبل در دسترس قرار گرفتن در پلتفرم برای فروش، در گروه های «به طور اساسی عالی»، «عالی» یا «خوب» طبقه‌بندی می‌شوند. انتظار می رود در آینده نزدیک لباس های ورزشی نیز به این روش عرضه شود.

کاسپار کوپتی، یکی از بنیانگذاران این برند، اظهار داشت: «با راه‌اندازی Onward، ما به مشتریان خود دسترسی بیشتری به محصولات پیشگامانه می‌دهیم و به محصولات خود عمر طولانی‌تری با همان استاندارد کیفیت می بخشیم. ما کماکان به تلاش برای غلبه بر محدودیت‌های چالش برانگیزی که در صنعت کفش وجود دارد، متعهد هستیم.»

ماه گذشته، این شرکت رشد سالانه ۶۶٫۶ درصدی را برای سه ماهه دوم منتهی به ۳۰ ژوئن اعلام کرد به گونه ای که فروش خالص آن به ۳۰۶٫۶ میلیون دلار یا معادل ۲۹۷٫۷ میلیون فرانک سوئیس رسید.ارزش فروش کفش با ۶۸٫۲ درصد رشد سالانه به ۲۹۵ میلیون دلار (۲۸۰٫۶ میلیون فرانک سوئیس) رسید.

منبع: اسومس

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=1371

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: