از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه می دانیم؟

بررسی لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2022 قطر؛
از لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر چه می دانیم؟
%filenameاز جمله دغدغه‌های اصلی فدراسیون فوتبال ایران پیش از برگزاری مسابقات جام جهانی، لباس تیم ملی است. این لباس توسط برند معروف تولید شده که باید توجه ویژه‌ای برای طراحی آن در نظر داشت.

بررسی لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

جام جهانی، از جمله تورنمنت‌های مهم بوده که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود. جهت راهیابی به این رقابت مهم، ابتدا تیم‌ها به مصاف یکدیگر رفته و برنده در جام جهانی حضور خواهد داشت. در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال نیز بیست‌ودومین جام جهانی در کشور قطر برگزار می‌شود. تیم ملی ایران نیز در این دوره حضور دارد.

به گزارش پایگاه تخصصی پوشانیک از جمله دغدغه‌های اصلی تیم ملی ایران پیش از برگزاری مسابقات، لباس مخصوص است. این لباس توسط برند معروف تولید شده که باید توجه ویژه‌ای برای طراحی آن در نظر داشت. تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، طی سه بازی با پیراهن‌های متفاوتی به میدان می‌آید. در ادامه، به بررسی لباس‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌پردازیم.

بررسی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و لباس تیم ملی ایران

مزایای ورزش از لحاظ اجتماعی و انسانی برای فرد و جامعه را نباید نادیده گرفت. این موضوع به خصوص در مورد ورزش‌های گروهی مانند فوتبال به چشم می‌خورد. فوتبال موجب انسجام ملی و تقویت هویت اجتماعی افراد می‌شود. بازی در مسابقات مهم مانند جام جهانی نیز روحیه همکاری، شادی و همبستگی را به ارمغان می‌آورد.

این مسابقه در سال ۲۰۲۲ از تاریخ ۲۰ آبان شروع و تا ۲۷ آذر ادامه خواهد داشت. جام جهانی از جمله رویدادهای مهم ورزشی در جهان بوده که با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه است. از جمله مشکلات مطرح در این تورنمنت جهانی، لباس تیم‌های شرکت‌کننده محسوب می‌شود. لباس تیم ملی ایران نیز چالش‌های بسیاری در مقابل خود دارد.

تحریم‌های موجود، مشکلاتی جهت تامین لباس‌های تیم ملی ایران پیش آورده است. اما برندهای ایرانی در این دوره طراحی لباس‌های تیم ملی را برعهده گرفتند. تیم ملی ایران باید در سه بازی مقدماتی خود با پیراهن‌های متفاوتی در جام جهانی حاضر شود. طراحی این پیراهن‌ها نیازمند دقت و ایده‌ای نو بوده که برند مجید آن را درنظر گرفته است.

لباس بازیکنان و کاروان ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

از جمله چالش‌های مهم در رابطه با تیم ملی ایران، انتخاب لباسی مناسب برای مسابقات است. برندهای تامین‌کننده البسه تیم ملی از گذشته تاکنون تغییرات بسیاری داشتند. برندهای طراح لباس ایران در گذشته شامل آدیداس، پوما، جیووا، آل‌اشپورت و غیره می‌شود. تغییر در برند لباس تیم ملی ایران به نوعی یک رکورد است.

برند‌های فوق هزینه تبلیغات برند خود را نیز از ایران دریافت می‌کند. اما سایر تیم‌ها هیچ هزینه‌ای بابت برند لباس‌های بازیکنان پرداخت نخواهند کرد. اما تولیدکنندگان ایرانی بیکار ننشسته و تولید لباس‌های تیم ملی ایران را برعهده گرفتند. طراح لباس‌های تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات جام جهانی، مجید(ماژور) است.

برند مجید؛ طراح لباس‌های ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

فدراسیون فوتبال ایران از عقد قرارداد با برند مجید جهت تامین البسه تیم ملی ایران خبر داد. برند مجید طی سال‌های اخیر در زمینه تامین انواع پوشاک ورزشی خوش درخشیده است. این برند دقت خاصی در طراحی داشته و در تولید لباس‌ها از کیفیت بالایی استفاده می‌کند. طرفداران بسیاری طی سال‌های اخیر مشتری لباس‌های این برند شده‌اند.

این لباس مناسب برای خردسالان و بزرگسالان طراحی می‌شود. برند مجید تمامی سلیقه‌ها را درنظر داشته و این لباس را مناسب هواداران نیز طراحی می‌کند. از همین جهت، تمام گروه‌های سنی امکان خرید و پوشیدن این لباس را خواهند داشت. علاوه بر بازیکنان تیم ملی، بازیکنان تیم والیبال یا سایر تیم‌های ورزشی نیز از این برند استفاده می‌کنند.

بررسی لباس‌های اول تا سوم تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

طراحی لباس‌های تیم ملی ایران در این مرحله نیز مانند دوره‌های سابق، خاص خواهد بود. برند مجید از طراحان خود جهت طراحی هرچه بهتر لباس‌های تیم ملی کمک گرفته است. در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شاهد حضور متفاوت بازیکنان تیم ملی طی سه بازی خواهیم بود. در ادامه، مشخصات بیشتری از لباس‌های اول تا سوم تیم ملی ایران (https://derbishop.ir/product-category/national/irani/dress-ir/worldcup-ir/)را بررسی خواهیم کرد.

لباس اول تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

پیراهن اول تیم ملی ایران در زمینه به رنگ سفید است. به علاوه، خطوطی باریک و افقی به صورت محو بر روی این لباس دیده می‌شود. پرچم ایران نیز بر روی یقه و نوار لبه آستین این لباس وجود دارد. شانه سمت راست این لباس به رنگ سبز و شانه سمت چپ نیز به رنگ قرمز است. نواری از پرچم ایران نیز به صورت طرحی بر روی لباس چاپ می‌شود.

شورت این لباس نیز معمولی بوده و به همان رنگ سفید است. خطوط سبز رنگ در سمت راست و خطوط قرمز در سمت چپ این لباس وجود دارد. به طور کلی، در مرحله اول مسابقات شاهد حضور بازیکنان تیم ملی ایران با این لباس خواهیم بود. شماره مربوط به هر بازیکن نیز به رنگ قرمز در پشت لباس همراه با اسامی آن‌ها چاپ می شود.

لباس دوم تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲

پیراهن دوم تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، به رنگ قرمز است. جزئیات این لباس شباهت بالایی به لباس اول داشته اما رنگ متفاوتی دارد. پرچم ایران در حاشیه یقه و نوار لبه آستین نقش بسته است. آرم و لوگوی باشگاه نیز بر روی لباس در یک راستا قرار گرفته‌اند. برند مجید در سطح لباس به رنگ سفید چاپ می‌شود.

برچسب و شماره مربوط به بازیکنان نیز به رنگ سفید هستند. شورت مربوط به لباس دوم جام جهانی ۲۰۲۲ نیز به رنگ قرمز است. در حاشیه شورت این لباس نیز شاهد نواری به رنگ سبز خواهیم بود. تیم ملی ایران در اغلب بازی‌های دوم خود در جام جهانی، با پیراهن قرمز در میدان حاضر می‌شود.

%filename

جمع بندی نهایی

جام جهانی از جمله مسابقات مهم بوده که هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات تیم‌های مهمی از سراسر جهان حضور خواهند داشت. تیم ملی ایران نیز جز این تیم‌ها بوده و در این دوره از مسابقات شاهد حضور درخشان بازیکنان هستیم. لباس تیم ملی ایران نیز به نوعی شناسنامه آن محسوب شده و طراحی آن اهمیت بالایی دارد.

برند مجید در این دوره عهده‌دار طراحی لباس‌های تیم ملی ایران است. بنابراین، شاهد حضور متفاوت بازیکنان در سه بازی مقدماتی خواهیم بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید لباس‌های تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به سایت دربی شاپ مراجعه کنید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=476

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: