شناور حامل پوشاک قاچاق در «نخل‌تقی» توقیف شد

شناور حامل پوشاک قاچاق در «نخل‌تقی» توقیف شد
۸۲ / ۱۰۰
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور باری با ۶۰ میلیارد ریال پوشاک قاچاق و سایر کالاها در بندر نخل‌تقی شهرستان کنگان خبر داد.

به گزارش پوشانیک به نقل از  مهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رونق تولید داخلی و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران دریابانی با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری به ظن داشتن کالای قاچاق در بندر نخل‌تقی شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مأموران در بررسی دقیق شناوران توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، ۴۴۰ ثوب پوشاک، ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی، ۱۵۰ جفت کفش، ۶ هزار و ۵۹۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل و صدها قلم کالای قاچاق کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ شرفی خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11479

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: