انجمن طراحان مد و لباس چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

انجمن طراحان مد و لباس چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود
۸۲ / ۱۰۰
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انجمن طراحان مد و لباس استان ابتدای سال آینده تشکیل می‌شود و فعالان عرصه مد، پوشاک و طراحی لباس در قالب موسسات طراحی یا به صورت شخصی می‌توانند عضو این انجمن شوند.

به گزارش پوشانیک، شهرام فرجی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه مد و لباس بانوان در نگارخانه شهید شهرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با ایرنا شهرکرد افرود: طبق دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدای سال آینده با محوریت حجاب و عفاف، انجمن طراحان مد و لباس چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: هنرمندان و فعالان عرصه مد و پوشاک چهارمحال و بختیاری می‌توانند در قالب موسسات طراحی یا به صورت شخصی در فراخوانی که ابتدای سال آینده توسط کارگروه مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اُستان منتشر می‌شود، شرکت کنند.

وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در صدد است مرحله دوم نمایشگاه مد و لباس استان را خردادماه سال آینده با تعداد بیشتری از طراحان و خیاطان استان برگزار کند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری فصلی نمایشگاه‌های مد و لباس در استان انجام شده است و معرفی و ترویج فرهنگ استفاده از لباس‌های محلی و سنتی برای نسل جدید از جمله اهداف این برگزاری نمایشگاه‌های مد، طراحی لباس است.

فرجی اظهار داشت: کارآفرینی، همکاری با فعالان و علاقه‌مندان حوزه مد و پوشاک ارائه و ترویج پوشش اسلامی ایرانی و ترویج عفاف و حجاب کارکردهای دیگری برگزاری نمایشگاه‌های مد و طراحی لباس است.

وی یادآور شد: در نمایشگاه مد و لباس امسال ۴۵ مدل لباس ایرانی – اسلامی بانوان و هشت مدل لباس محلی عرضه شده است و این نمایشگاه که تا جمعه برقرار است.

این نمایشگاه مد و لباس بانوان تا ۲۶ اسفندماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۸ در نگارخانه شهید شهرانی برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11073

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: