امامی رئیس کارگروه مد و لباس کشور؛

فراخوان جشنواره مد و لباس فجر ۱۴۰۲ هفته دوم اردیبهشت منتشر می‌شود | برای دریافت مجوز موسسات تک منظوره ۲ ماه وقت لازم است

فراخوان جشنواره مد و لباس فجر 1402 هفته دوم اردیبهشت منتشر می‌شود
۸۳ / ۱۰۰
دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس کارگروه مد و لباس کشور از انتشار فراخوان جشنواره مد و لباس فجر در هفته دوم اردیبهشت ماه خبر دارد.

سید مجید امامی در پایان مراسم نکو داشت مرحوم عماد افروغ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم و طراح قانون ساماندهی مد و لباس در ایران به خبرنگار پوشانیک گفت، برنامه ریزی لازم برای انتشار فراخوان این رویداد انجام شده و در مهرماه سالجاری شاهد برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر خواهیم بود.

رئیس کارگروه مد و لباس کشور در پاسخ به سئوال زمان صدور مجوز موسسات تک منظوره مد و لباس افزود، متقاضیان برای دریافت مجوز نباید بیشتر از دو ماه منتظر باشند به شرطی که همه شرایط قانونی را احراز کرده باشند.

وی گفت از همه متقاضیان این حوزه برای دریافت مجوز موسسه استقبال می کنیم و چنانچه در فرایند دریافت مجوز فردی به مشکل برخورد لازم است روابط عمومی این کارگروه را در جریان قرار دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11308

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: