گچ تخته سیاه ترفندی برای جلوگیری از کپک زدگی لباس!

به ما اعتماد کنید، اگر از گچ تخته سیاه استفاده کنید، کمد لباس شما بسیار تازه و بدون رطوبت باقی می‌ماند.
گچ تخته سیاه ترفندی برای جلوگیری از کپک زدگی لباس!
۸۳ / ۱۰۰
به ما اعتماد کنید، اگر از گچ تخته سیاه استفاده کنید، کمد لباس شما بسیار تازه و بدون رطوبت باقی می‌ماند.

به گزارش پوشانیک،هیچ کس دوست ندارد کمد لباس خود را باز کند و با بوی کپک مواجه شود. آیا تا به حال تمام لباس های زمستانی خود را در کمد لباس خود قرار داده اید؟ پس از آن می‌خواهید که وقتی می‌خواهید دوباره آن‌ها را در زمستان بپوشید، به جای کپک زدگی و مرطوب، آن وسایل زمستانی تازه و تمیز ظاهر شوند. خوشبختانه، با این ترفند ساده اطمینان از این امر بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی گچ تخته سیاه را در کمد لباس خود قرار دهید.

اگر زودتر از این موضوع می دانستیم!

راه حل عالی

شاید خیلی عجیب به نظر برسد که قرار دادن کمی گچ در کمد لباس شما می تواند مشکل بوی کپک زدگی را حل کند، در واقع  این یک راه حل عالی برای تمیز، خشک و تازه نگه داشتن کمد لباس شما است. چه کسی می دانست که یک آیتم مدرسه می تواند اینگونه مفید باشد!

روش استفاده

یک کیسه کوچک پارچه ای و شفاف تهیه کنید و حدود هشت تکه گچ تخته سیاه سفید را داخل آن قرار دهید. آن را به یک رخت آویز وصل کنید و آن را بین لباس های کمد خود آویزان کنید.

بخوانید…

آیا می دانید نمادهای برچسب لباس‌ها به چه معنا هستند؟

گچ تخته سیاه ترفندی برای جلوگیری از کپک زدگی لباس!

چرا؟

اما چه چیزی باعث می‌شود که گچ در مبارزه با بوی کپک زدگی در کمد لباس شما بسیار مفید باشد؟ این همه چیز به کیفیت جذب گچ مربوط می شود. به محض اینکه آن را در کمد لباس خود آویزان کنید، تمام بوهای کپک زده و مرطوب را جذب می کند. بنابراین، وقتی لباس‌هایتان را در فصل آینده از کمد بیرون می‌آورید، دیگر غافلگیرکننده‌ای نیست. این کار باعث صرفه جویی در زمان شستشوی لباس خواهد شد.

منبع: Tips and Tricks

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=1955

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: