این شگفت انگیز است!

هنگام شستن لباس، یک توپ فویل آلومینیومی را به خشک کن خود اضافه کنید!

آیا شما هم مثل ما هستید و شستن لباس را به تعویق می اندازید؟ حداقل تو تنها نیستی این یک کار سرگرم کننده نیست
هنگام شستن لباس، یک توپ فویل آلومینیومی را به خشک کن خود اضافه کنید
۸۱ / ۱۰۰
شستن لباس‌ها با این نکات هرگز یکسان نخواهد بود.

پوشانیک_ آیا شما هم مثل ما هستید و شستن لباس را به تعویق می اندازید؟ حداقل تو تنها نیستی این یک کار سرگرم کننده نیست و هیچ کس مشتاق نیست که به دنبال جوراب گم شده یا تی شرت های تاشو برود. اصلاً کار جالبی نیست. خوشبختانه، می توانید با اضافه کردن یک توپ فویل آلومینیومی به خشک کن، کار را برای خود بسیار آسان کنید

هنگام شستن لباس، یک توپ فویل آلومینیومی را به خشک کن خود اضافه کنید

در حالی که ما در مورد فویل آلومینیومی صحبت می کنیم، آیا می دانستید که هیچ دلیلی وجود ندارد که یک طرف فویل براق و طرف دیگر آن کدر باشد؟ بسیاری از مردم فکر می کنند که بین دو طرف تفاوت وجود دارد، اما معلوم می شود که این درست نیست. گفته می شود که سمت مات رسانای بهتری است زیرا سطح آن صاف تر است. این بدان معناست که قسمت براق آن گرما را بهتر حفظ می کند و در هنگام تهیه گوشت یا ماهی در فر مفیدتر است. شاید باورپذیر به نظر برسد، اما به هیچ وجه درست نیست! کدر بودن یک طرف و براق بودن طرف دیگر صرفاً نتیجه فرآیند تولید است. همین!

هنگام شستن لباس، یک توپ فویل آلومینیومی را به خشک کن خود اضافه کنید

استفاده از فویل آلومینیومی در ماشین لباسشویی یا خشک کن برای ماشین ها مضر نیست. لباس شما دیگر الکتریسیته ساکن نخواهد داشت، زیرا فویل تمام بار الکتریکی را جذب می کند. این بدان معناست که لباس‌های شما کمتر مستعد کثیفی و چسبیدن به آن خواهند بود

گچ تخته سیاه ترفندی برای جلوگیری از کپک زدگی لباس!

 یک توپ فویل آلومینیومی را به همراه لباس های خیس خود در خشک کن قرار دهید. اگر فویل ندارید  می‌توانید به جای آن از ورقه‌های خشک کن استفاده کنید، یا اگر یک جایگزین ارزان می‌خواهید. از فویل سه توپ درست کنید که به اندازه دست شماست. این ها را به لباس های خود در خشک کن اضافه کنید و فقط آن را روی برنامه ای که معمولا استفاده می کنید قرار دهید. توپ ها برای چند بار استفاده مناسب هستند و نیازی به دور انداختن ندارند. اگر همان توپ را محکم در یک توپ پیچیده باشید، می توانید تا ۶ ماه از آن استفاده کنید.

منبع: https://www.tips-and-tricks.co

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=1961

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: