سنگ های طبیعی فرآوری شده ترکیه؛ زینت باغ‌های جهان

سنگ‌های طبیعی فرآوری شده ترکیه، باغ‌ و باغچه‌های کشورهای مختلف جهان را مزین می کند.
سنگ های طبیعی فرآوری شده ترکیه؛ زینت باغ‌های جهان
سنگ های طبیعی فرآوری شده ترکیه، باغ‌ و باغچه‌های کشورهای مختلف جهان را مزین می کند.

به گزارش پوشانیک به نقل از خبرگزاری آناتولی نمایشگاه گیاهان زینتی، باغبانی و تجهیزات مرتبط (PSB Anatolia 2022) در ساکاریا برگزار شده و شرکت‌های متعددی در آن شرکت کرده‌اند.

سنگ‌های طبیعی فرآوری شده ترکیه؛ زینت باغ‌های جهان

دوندار داغ، مالک شرکت شرکت فرآوری سنگ‌های طبیعی بریل، در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی (AA) اظهار داشت: حدود ۲۰ سال است که در زمینه فرآوری سنگ‌های طبیعی فعالیت داریم. محصولات ما زینت بخش باغ‌های جهان است.

وی افزود: شرکت بریل سنگ های طبیعی به دست آمده از بسیاری از مناطق ترکیه را پردازش می‌کند. محصولات خود را به بسیاری از کشورهایی جهان از جمله آلمان، هلند و اوکراین به ویژه ایالات متحده آمریکا صادر می کنیم.

سنگ‌های طبیعی فرآوری شده ترکیه؛ زینت باغ‌های جهان

داغ اظهار داشت: محصولاتی تولید می‌کنیم که تشابهی به یکدیگر ندارند حتی اگر شبیه هم باشند و چون ابعاد، نقش و چگالی سنگ‌ها متفاوت و محصولاتمان دست ساز است.

وی ابراز داشت: معمولاً محصولاتی تولید می‌کنیم که زینت‌بخش باغ‌ها باشد. ایالات متحده، آلمان، هلند و اوکراین کشورهای اصلی صادراتی ما هستند. همچنین برخی از کشورهای عربی نیز به ما سفارشاتی می‌دهند. حدود ۷۰ درصد تولیدات ما صادر می‌شود. سالانه حدود ۱۵ هزار تن تولید داریم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=2870

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: