امپکس | نمایشگاه بین المللی کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته در ایستگاه نهم

نهمین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته، امپکس آذرماه امسال به میزبانی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در تهران برپا می‌شود.
امپکس | نمایشگاه بین المللی کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته در ایستگاه نهم
۸۲ / ۱۰۰
نهمین نمایشگاه بین المللی کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته امپکس، آذرماه امسال به میزبانی محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در تهران برپا می‌شود.

به گزارش پوشانیک، کفش تنها یک پوشیدنی نیست؛ کفش یکی از ارکان تأمین سلامتی انسان‌هاست. از همین رو، همه‌ساله نمایشگاه‌های متعددی با محوریت موضوعی کفش در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و جامعه طراح و تولیدکننده، جدیدترین دستاوردهای خود در این حوزه را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

با نگاهی به تاریخچه چندین هزارساله کفش و کمی بعدتر انواع کیف جهت حمل ابزار و وسایل و همچنین تنوع و تکثر مواد و متریال بکار رفته در هرکدام از آن‌ها، طراحی و آنچه به‌عنوان مد روز و ترند مطرح بوده نیز از جایگاه ویژه‌ای در این عرصه برخوردار است که البته فارغ از همه این‌ها، ایجاد سِت در طرح، رنگ و نقش به‌ویژه در انتخاب همزمان کیف و کفش، به‌خودی‌خود یک دغدغه جدی برای همه از جمله بانوان به شمار می‌رود.

صنعت چرم نیز در ایران بالغ بر یکصد سال قدمت دارد که با وجود افت و خیزهای فراوان در این بخش همچنان حوزه مد و لباس به ویژه در زمینه تولید کیف و کفش، یکی از مهم‌ترین مصرف کنندگان محصولات این صنعت است حال آنکه با نگاهی کلی به عرصه چرم در دنیا، هر کشوری که در زمینه کشاورزی و دامداری زیرساخت‌های لازم را داشته باشد، ظرفیت لازم برای فعالیت در این عرصه را دارد و ایران نیز یکی از کشورهایی به شمار می‌آید که با وجود بیش از ۹۲ گونه‌ دامی مختلف و علفزارهای فراوان، حرف‌های بسیاری برای دیده شدن در عرصه جهانی چرم را داشته است.

و اما امسال نیز به‌منظور آشنایی با جدیدترین محصولات در این حوزه‌ها، نهمین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته آذرماه برپا می‌شود. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ۲۹ آذر تا ۲ دی میزبان این رویداد است.

هنرآنلاین

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=2395

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: