فروش فوق‌العاده به‌جای نمایشگاه بهاره

فروش فوق‌العاده به‌جای نمایشگاه بهاره
۸۲ / ۱۰۰
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران از فعالیت ۱۲‌هزار واحد صنفی پوشاک دارای مجوز در تهران خبر داد و گفت باید فروش فوق‌‌‌العاده در مغازه‌‌‌ها انجام شود و مغازه‌‌‌هایی که مالیات می‌دهند و تحت نظارت هستند فعالیت کنند. اما نمایشگاه موقتی است و خدمات بعد از فروش ندارد و مطالبات مردم برآورده نمی‌شود.

به گزارش پوشانیک ابوالقاسم شیرازی در گفت‌‌‌وگو با «ایسنا»، با بیان اینکه پایان سال بازار پوشاک رونق گرفت، اظهار کرد: قاچاق پوشاک همیشه مشکل‌‌‌ساز است. اما هر چقدر مواد اولیه راحت‌‌‌تر و بیشتر تامین شود و تولیدکنندگان بتوانند تولید را افزایش دهند، قاچاق کمتر خواهد شد.

او با ابراز مخالفت با برگزاری نمایشگاه‌‌‌های بهاره نیز گفت: باید فروش فوق‌‌‌العاده در مغازه‌‌‌ها انجام شود و مغازه‌‌‌هایی که مالیات می‌دهند و تحت نظارت هستند فعالیت کنند. اما نمایشگاه موقتی است و خدمات بعد از فروش ندارد و مطالبات مردم برآورده نمی‌شود.

او گفت در بخش پوشاک گران‌فروشی نداریم، چرا که اگر فصل و مد آن بگذرد استوک محسوب می‌شود، اما به همین دلیل دستفروشی در این بخش نیز بیشتر است.

از طرف دیگر به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان تهران با برگزاری نمایشگاه، نقدینگی فقط به ۵۰۰ غرفه‌‌‌دار متمایل می‌شود که منطقی نیست. فروشندگان در طول سال و شب عید از تولیدکنندگان خرید می‌کنند. بنابراین اینکه گفته می‌شود نمایشگاه به خاطر حمایت از تولید است، درست نیست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=11261

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: