اینفوگرافی: انتخاب کت و شلوار مناسب

اینفوگرافی:انتخاب کت و شلوار مناسب
۸۳ / ۱۰۰

اینفوگرافی: انتخاب کت و شلوار مناسب

پوشانیک_ برای اینکه مخاطبانش از انواع اطلاعات در خصوص مد و لباس با خبر باشند اینفوگرافی انتخاب کت و شلوار را برای شما عزیزان منتشر می کند.

اصول انتخاب کت و شلوار مناسب دامادی ، یکی از آموزش هایی است که هر دامادی برای رسیدن به فاکتور خوشتیپی باید آن ها را بداند یک کت و شلوار دامادی که تنها اندازه شما باشد ، قطعا یک انتخاب ایده آل و مناسب برای شما نیست !

اگر فروشنده یکی از دوستان و نزدیکان قابل اطمینان شما است ، بنابراین میتوانید روی حرف ها و نکات او حساب باز کنید اما اگر هیچ اطلاعاتی از فروشنده ندارید

اصول انتخاب کت و شلوار مناسب دامادی

در این مقاله ، ۷ نکته مهم در انتخاب کت شلوار دامادی مناسب را بررسی کرده ایم این ۷ نکته را اگر به خوبی بلد باشید ، هر نوع مدل کت و شلوار را میتوانید در اندام خود بررسی کنید و بهترین را انتخاب کنید.

 

اینفوگرافی:انتخاب کت و شلوار مناسب

شانه و نحوه بسته شدن کت

ابتدایی ترین موردی که هنگام پوشیدن کت باید به آن دقت کنید ، شانه کت است برای اینکه بدانید آیا کتی که بر تن دارید با شانه شما هماهنگی دارد یا خیر ، کافی است دکمه بالایی کت را ببندید. اگر کشیدگی در قسمت پایین جیب کت و همچنین شانه ایجاد شد ، کت برای شما تنگ است اما اگر افتادگی ایجاد شد یا شانه کت به صورت سراشیبی بود ، یعنی کت برای شما گشاد است.

یک شانه کت مناسب باید هنگام بسته شدن دکمه ، کاملا( خصوصا قسمت سر شانه ) صاف باشد.

قسمت پشت شلوار

شاید اگر جزء خوانندگان مقالات سایت عروسی ساز باشید ، قطعا بارها خوانده اید که هنگام خرید کت و شلوار دامادی حتما یکی از دوستان و یا نزدیکان خود را به همراه داشته باشید زیرا باید قسمت پشت شلوار و ایستادن شلوار را به خوبی چک کند تا کشیدگی یا افتادگی در آن دیده نشود.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=1143

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: