بازار کساد پوشاک مشهد در روز‌های پایانی سال

بازار کساد پوشاک مشهد در روز‌های پایانی سال
۸۲ / ۱۰۰
بازار پوشاک مشهد با وجود نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و اعیاد شعبانیه، کساد است.

به گزارش پوشانیک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، ربیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت:برخی از فروشندگان اعلام کرده اند که دیگر توان ادامه کار ندارند و ممکن است بعد از عید نوروز نسبت به ابطال پروانه خود اقدام کنند،  به همین سبب در این شرایط مجبور هستند پوشاک را به هر قیمتی حتی پایین‌تر از قیمت اصلی آن عرضه کنند.

لسان طوسی  افزود: صاحبان صنف زیر نظر اتحادیه پوشاک مشهد در روز‌های پایانی فصل نه تنها توجهی به نوسان نرخ دلار و تورم ندارند، بلکه از سود خود صرف نظر می‌کنند تا کالایی روی دستشان نماند.

طوسی بیان کرد: نرخ تورم و نوسان آن تاثیر زیادی بر قیمت پوشاک در این شهر نداشته است و این کالا در مقایسه با سایر اقلام کم تاثیرپذیرترین در این زمینه به شمار می‌رود.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد با تکذیب  فروش پوشاک به دلار  در برخی مناطق افزود: به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم و در صورت مشاهده این موضوع با متخلفان برخورد می‌شود.

طوسی به داوطلب شدن ۱۰۰ واحد صنفی پوشاک در مشهد برای فروش فوق العاده آخر سال اشاره و بیان کرد: این واحد‌ها پوشاک خود را با قیمتی پایین‌تر از نرخ بازار به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: فروشندگان پوشاک با حضور در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره مخالف هستند، زیرا معتقدند این نمایشگاه باید محلی برای عرضه کالا‌های تولیدکنندگان توسط بنکداران باشد نه حضور خرده فروشان؛  به همین سبب برپایی نمایشگاه‌ها به این شیوه مورد نظر اعضای اتحادیه پوشاک مشهد نیست و تمایلی به شرکت در آن هم ندارند.

ربیس اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد گفت: نمایشگاه باید محلی برای نمایش کالا‌های جدید باشد تا بنکداران در آن سفارش کار گرفته و پس از دریافت کالا از کارخانه آن را به مشتری تحویل دهند.

۱۲ هزار نفر زیر نظر اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک مشهد پروانه کسب دارند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pooshanik.ir/?p=10895

پوشانیک

پوشانیک

پوشانیک مرجع انتشار تحلیل‌ها، رویدادها، اطلاعات و اخبار مد، لباس و پوشاک است. برای آگاهی از آخرین تحولات این حوزه با پوشانیک همراه باشید.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: